Siti Nordiana Nak Muntah Kalau Bercinta Dengan Fikry Ibrahim.



Rezeki Siti Nordiana nampaknya semakin luas sejak kejayaannya dalam program Gegar Vaganza yang lalu.

Terbaru beliau telah di gandingkan bersama seorang pelawak dan pelakon baru, Fikry Ibrahim dalam sebuah telefilem berjudul Cakelat Semanis Honey.
Ssperti lazimnya, pasangan hero sesebuah terbitan terbaru pasti terkait dengan sedikit gosip-gosip panas.



Siti Nordiana yang juga dikaitkan. mempunyai hubungan istimewa dengan Fikry namum menafikannya. Yang memeranjatkan Siti Nordiana di katakan akan muntah jika bercinta dengan Fikry !

Pelawak dan pelakon Fikry Ibrahim mengakui ketawa besar selepas mendapat tahu mengenai kenyataan Siti Nordiana mengenai gandingan mereka dalam telefilem Cakelat Semanis Honey.

Fikry ketika ditemui Astro Gempak berkata, dia juga kekok apabila terpaksa menggunakan kata ganti nama diri ‘saya’ dan ‘awak’ ketika bersama Siti Nordiana.
Fikry juga melahirkan kekesalan kerana nitizen ada yang menghentam Siti Nordiana berikutan kenyataannya.




Fikry juga nampak sibuk dalam bidangnya apabila terlibat sebagai seorang peserta dalam program Super Spontan Superstar 2017. Dia akan menganggotai kumpulan King Musang bersama Shuib yang menjadi ketuanya.


Program Super Spontan Superstar 2017 bakal menemui peminat pada setiap Jumaat jam 10. 00 malam bermula osda 8 September ini. Ianya boleh di tonton di Astro Warna dan Astro Warna HD.

No comments