Respon PEDAS Anzalna Bila Adiknya Dikaitkan Dengan Aliff Aziz.



Media hiburan hari ini kecoh memperkatakan tentang penyanyi Aliff Aziz yang di tahan kerana memukul isterinya.

Perkara itu mengejutkan ramai pihak kerana ramai yang tahu pasangan ini baru sahaja menyambut anak sulung mereka.Kalau mengikut kiraan baru 20 hari isterinya berpantang.



Cerita yang tersebar menyebut Aliff bersama seorang adik penyanyi dalam industri pada malam kejadian.

Mengikut sumber, adik Anzalna di kaitkan dengan Aliff Aziz. Ekoran kontroversi itu, Anzalna tampil dengan kenyataan berikut berikutan nitizen banyak bertanyakan hal itu di laman sosialnya.



Komen dari Anzalna itu menurut nitizen seakan membela adiknya yang keluar bersama suami orang.

Rata-rata peminatnya mahu dia berdiam diri untuk mengelakkan sebarang kenyataan yang memakan diri kelak.

Sementara itu, Anzalna Nasir yang sedar banyak pihak kini menyalahkannya atas perkara itu.

Ini komennya :

" saya terkejut kerana banyak pihak menyalahkan saya. Tapi saya rasa perkara yang tersebar ini tidak benar.

saya meminta maaf tidak dapat memberikan sebarang komen, pihak produksi akan memberikan kenyataan. nanti.

saya juga tahu apa yang salah dan saya takkan lakukan sesuatu yang akan. menjatuhkan maruah saya dan keluarga. "

No comments