Beli Bantal Sebiji RM 6999 ,Pitam Nitizen Tengok !




emang terserlah kayanya Dato Terlajak Laris, Aliff Syukri. Kalau di perhatikan, memang jika beliau berbelanja memang menakutkan bagi kita yang tak berduit ini.

Tapi itulah lumrah orang kaya yang berduit tebal, kadangkala harga sesuatu barang yang mahu di beli melampau, tidak padan dengan kegunaannya.

Bagi pengikut setia Dato Terlajak Laris ni pasti tahu jumlah yang biasa di belanjakan bukan sedikit, terutamanya bila berbelanja di butik LV di mana beliau boleh berhabis hingga ratusan ribu ringgit.

Paling tak terhadam ialah bila beliau berkenan untuk membeli bantal baru.Dalam video itu terdengar perbualannya dengan jurujual di mana beliau bertanyakan harga bantal di situ. Bila mendengar harganya sekitar Rm 6999, beliau berkata" Eh, murah lah" ..








Mengejutkan jumlah biji bantal yang di mahukan, sekitar 30 biji. Jadi dia berbelanja untuk bantal sahaja.. kiralah. Bila PA nya bertanya pilihan corak, beliau tetap mahu yang di sebutkan. Dalam nada biasanya, beliau berkata" duit aku, aku punya sukalah "..



No comments