( VIDEO ) Lelaki kantoi gian hidu pakaian dalam wanita.



Viral beberapa hari ini tentang seorang lelaki gila sexs yang mencuri beberapa helai pakaian wanita. Kejadian itu di katakan terakam di sebuah kedai dobi di Shah Alam.

Kejadian itu di dedahkan oleh seorang penguna Facebook ini, Nur Izzati yang berkongsi catitannya di Facebook.

“Hari ini aku tergerak hari nak basuh baju kat dobi, sampai sahaja pakcik baju merah (lelaki dalam rakaman video) tu dah ada duduk kat kerusi sambil baca surat khabar (tapi) masa tu aku tak syak apa apa sebabnya aku fikirkan dia basuh baju je.

“Masa aku basuh baju ada jugaklah 2 (ke) 3 orang basuh baju sekali dengan aku, tapi aku duduk je kat mesin aku basuh tu, yang lain isi baju terus bla (namun) selang sejam aku perasan pakcik tu buka 1 per 1 mesin pengering selongkar ape ntah. sekali aku perasaan dia cium bau pakaian dalam perempuan.

“Seriously pakcik ni gila taksub dngan pakaian dalam perempuan, aku tunggu dekat sejam walaupun baju aku dah siap awal, pakcik tu selongkar, cium bau pastu lipat simpan dalam satu beg. banyak dia ambik nak dekat 10 helai pakaian dlam perempuan,” katanya yang turut memuatnaik klip video pendek berhubung kejadian tersebut.



Memeranjatkan, setelah di periksa lelaki itu yang berusia 40 tahun telah mencuri beberapa helai pakaian dalam wanita.

“Aku tunggu sampai dia dah habis buat kerja lepastu aku blaaaa. nasib aku perasan 1 keluarga ni punya baju kat dobi, aku cerita dari awal sampai akhir pastu aku tunjuk yang ada bukti rakaman video.

“Ada abang tu pergi sebab pakaian dalam bini dia (turut) kene ambik, (setelah diperiksa) memang betul dia ambik sbb dah check beg tu ada pakaian dalam bini dia.

“Gelabah beruk pakcik tu minta maaf, katanya dia nak (bayar) ganti rugi. so, untuk kaum perempuan mahupun keluarga yang basuh baju didobi. sila tunggu sehingga habis selesai basuh, takut takut ada lelaki yang gila seks sanggup geledah orang punya,” ujarnya pula.

Dalam video itu, jelas kelihatan beberapa helai pakaian dalam wanita di temui di dalam beg lelaki tersebut.

Namun tindakan lanjut ke atas lelaki itu tidak dapat di pastikan samada diserahkan kepada polis atau di lepaskan

Rata-rata nitizen menasihati golongan wanita agar lebih peka. Mungkin mereka kena tunggu basuhan mereka selapas ini.


No comments