"Aku ada gambar bog3l screenshot video call Balkis dgn boyfriend dia. Bodo ter bf dio nie. G share gambo awek dia sndiri. Nak sebar ke tak?? Mikir dulu."

"Aku ada gambar bog3l screenshot video call Balkis dgn boyfriend dia. Bodo ter bf dio nie. G share gambo awek dia sndiri. Nak sebar ke tak?? Mikir dulu."

Korang mesti Balqis Mentor yang dikenali dan popular di dalam rancangan Idola Kecil dulu kan? Sudah semestinya Balqis memang diminati kerana rupa parasnya yang semakin cantik.

Suaranya pun merdu, dan tidak hairan la beliau dipilih sebagai Mentor Milenia 2017. Sememangnya bakat beliau terserlah dari kecil lagi.

Terbaru Balqis mengamuk di laman instagram nya gara-gara seorang netizen mendakwa mempunyai gambar bog3l Balqis. Pandai betul metizen nie membuat fitnah. Fitnah atau realiti?? Wallahualam...
Macam mental prob pun ada gak netizen nie..

Jom baca luahan Balqis di laman instagram beliau..

assalamualaikum semua ! saya disini memohon maaf terlebih dahulu jika kata kata saya mengguris hati sesiapa .. saya nak bagitahu kenapa dan mengapa segelintir artis jatuh atau dikencam kerana wujudnya seseorang manusia seperti ini.. yang penuh dengan hasad dengki dengan hati yang busuk yang suka membuka aib orang lain.. yang suka mencerita buruk pasal orang.. fitnah dan sebagainyaa... kau siapa yang nak tentukan rezeki orang? kau siapa yang nak ambil tahu hal org ? betul atau tidak kau siapa ? manusia semua pernah melakukan dosa ! kau takda kerja lain nak buat?? kau ni manusia jenis apa? tak habis habis nak ganggu hidup orang? nak bagi orang takut nak bagi orang stress dengan ugutan kau?? klau tuhan dah kata mcm tu . mcm tu la jadinya.. kau ingat kau masuk syurga ke buat mcm tu?? setakat nak buat kau puas hati boleh lah!!! rezeki aku tuhan yang bagi bukan pada kau! aku nak menyanyi ke aku nak jdi pelakon. itu hak aku.. engkau yang takda mengena dengan aku kenal pun tidak sibuk nak ganggu hidup aku mak bapak aku ape hal? dah memang dari situ aku cari makan. aku menyanyi dari kecil. kerja kau ni memang nak musnahkan kerjaya orang ke? supaya dikencam dengan semua orang? manusia suka menjatuh hukum pada orang lain! kau ingat kau bukan tuhan! aku ni dah hilang sabar! kau nak sangat publisity kan nah ambil! sebarkan gambar bogel artis artis semua yang kau ada moga moga allah menjaga aib mu didunia dan akhirat . tak kira siapa pun kau. laporan polis pun dah di buat .. aku maafkan 😊❤️ sebab dihari yang mulia ni kita harus bermaaf maafan sesama kita. peace no war ✌🏼 lots of love from me 💓
A post shared by balqismentormilenia2017 (@r4tubalqis) on
Kepada netizen tue yang mendakwa mempunyai gambar Balqis bog3l, jangan la suka menabur fitnah.. Bertaubat laa...

No comments