Teguran Sindiran PANAS Dan Pedas Dari Sharifah Amani Buat Fattah Amin.

Teguran Sindiran PANAS Dan Pedas Dari Sharifah Amani Buat Fattah Amin.


Apabila Fattah Amin bersuara tidak mahu berlakon di bawah kepanasan sinaran matahari telah menjadi viral di laman sosial.

Seorang lagi selebriti Sharifah Amani telah memberi komen pedas dan panas kepada Fattah Amin. Ini telah mengundang kemarahan dan tidak puas hati kepada peminat-peminat Fattah Amin.

Komen yang ditulis oleh Sharifah Amani berupa sindiran terhadap Fattah Amin. Dan beliau juga mendakwa peminat Fattah terlalu obses dan memuja Fattah.

Dalam pada itu, Sharifah Amani juga menghormati apabila Fattah menganggap dirinya adalah selebriti dan bukannya pelakon.

Jom baca kapsyen Sharifah Amani.

“Gyus, the guy is a manusia bukan Tuhan. Calm down. Jangan nanti minat jadi puja. Bahaya tu. Hati hati
.
“Minat itu boleh tapi ini nak jadi puja dah wei. Nervous kita,” 
“Saya bukan sahaja baca artikle itu tapi siap tengok video sekali. Saya hormat dia kerana mengelar diri sebagai selebriti bukan pelakon.

“Terima kasih sangat, sebab mungkin selebriti cuba berlakon tak boleh berjemur sangat kena jaga imej.

“Mungkin benda itu betul. Saya tidak tahu. Saya seorang pelakon,” 
“Sebagai pelakon kita diberi tanggungjawab untuk menceritkan nashkah itu sejujurnya tak kiralah macam mana pun situasinya. Panas atau hujan.

“Ini baru suruh berpanas sikit, belum suruh buat lagak ngeri terjun sungai dengan air deras siap ada buaya. Cuba tanya Sofia Jane macam mana dia buat,”
Ternyata peminat Fattah Amin tidak dapat menerima komen dari Sharifah Amani lantas menghentam semula Sharifah Amani dengan bertali arus.
Ada komen netizen bahawa Sharifah Amani hanyalah merupakan pelakon sendu dan hanya mahu publisiti murahan dengan memberi komen sebegitu terhadap Fattah Amin.
Malah dia juga berpendapat bahawa seorang selebriti yang cuba berlakon tidak boleh berjemur di tengah panas disebabkan ingin menjadi imejnya.
Apapun, korang semua nilaikan kapsyen Sharifah Amani ini. Mungkin ada disebalik kapsyen beliau ini adalah teguran yang baik. Fikir positif yer semua netizen...

No comments