Wanita Melayu Berjubah Diajak Berzina Oleh Bangla Penghantar Gas!! "Saya punya perempuan sudah lari. Boleh saya try you satu kali?"

Wanita Melayu Berjubah Diajak Berzina Oleh Bangla Penghantar Gas!! "Saya punya perempuan sudah lari. Boleh saya try you satu kali?"

Pelbagai kisah sering kita dengar Bangla meminati wanita berbangsa melayu. Kepada kaum wanita di luar sana, berhati-hati dengan bangsa Bangla nie.

Tetapi ada juga wanita melayu yang tergila-gilakan Bangla nie, ada yang kat rupa Bangla nie ala-ala pelakon Hindustan.. Puiihh... Kembang tekak dengarnya..

Jom kita baca kisah sebenar seorang wanita melayu yang berjubah diajak berzina oleh mamat Bangla nie..

Hari nie rumah dah kehabisan gas dapur, terus call. Penghantar gas ini dihantar oleh seorang lelaki warga Bangladesh.

Setelah gas itu dihantar ke dapur, mamat Bangla tue pun bertanya.

"You duduk seorang saja ke?" Tanya mamat Bangla tue.

Soalan itu telah membuatkan saya rasa lain macam. Dengan spontan saya menjawab, "Taklah, saya sudah kahwin sedang tunggu suami balik kerja."

"Oh, sudah kahwin. Boleh saya tumpang tandas?" lelaki itu memohon untuk membuang air.

Dengan perasaan takut, saya terus menjawab,

"Gunakan tandas yang berdekatan dengan dapur yer"

Setelah keluar dari tandas, lelaki Bangla itu meminta air minuman pula, haus katanya.

"Rumah saya tiada air. Air dah habis. Tak masak air lagi. Okay you sudah boleh balik sekarang. Gas sudah dapat duit pun sudah bayar," Saya sudah mulai rasa takut.

"Saya punya perempuan sudah lari. Boleh saya try you satu kali?" tanya Bangla tue sambil mata dan jarinya menunjuk ke bahagian bawah saya.

"You balik sekarang! Suami saya polis, kwrja di Balai Bandar Baru Bangi. Baik you balik sekarang sebelum saya laporkan pada suami saya!" Saya memarahi beliau serelah saya hilang sabar.

Lelaki Bangladesh itu serta merta terus meninggalkan rumah saya. Saya terus call syarikat gas tempat beliau bekerja dan membuat aduan.

Untuk pengetahuan anda semua, saya bukannya seksi pun, baru balik kerja dengan pakaian jubah dan tudung labuh pun smpai ke paras pusat.

Walaupun saya kata saya dah kahwin, tapi dia berani lagi meminta yang bukan-bukan.

Lepas ini, jika saya membeli gas dan hantar ke rumah, saya memang tidak akan benarkan masuk ke rumah lagi. Bahaya!!

Nasihat saya kepada semua wanita di luar sana, mamat Bangla nie tak kira rupa buruk ke, cantik ke, muda ke, tua ke, janji mereka dapat puaskan nafsu mereka binatang mereka. - Fifi Athirah.

No comments