Datuk Ini Dedah Anaknya Jadi GRO !



Bapa mana yang tidak sedih dalam hati apabila anak sendiri di ketahui secara terang terangan menjalankan aktiviti maksiat.Anak sendiri bukannya anak angkat.

Itulah keperitan yang di alami oleh Datuk Shamsubahrin Ismail, di mana anaknya sendiri terlibat dalam pekerjaan yang tidak bermoral, sebagai GRO.



Di fahamkan, Datuk Shamsubahrin telah membuat laporan ke Jabatan Agama Islam berkaitan perkara ini. Beliau menyedari ada pihak yang kecam tindakkannya yang melaporkan anaknya sendiri yang bekerja sebagai GTO supaya di kenakan tindakan.

Beliau turut mengakui menerima mesej dari rakan anaknya yang menyelar tindakannya sebagai memalukan anak sendiri. Namun beliau tidak mahu mengendahkannya dan akan terus mengempur beberapa jabatan lain.

Datuk Shamsubahrin dulunya akitf dalam persatuan pemandu teksi. Ternyata beliau sedih dengan apa yang terjadi kepada anaknya dimana dia telah kehilangan anaknya yang telah memilih jalan hidup sendiri.

Beliau bertekad mahu menyelamatkan anak gadis orang Islam lain yang masih muda agar tidak terbabit dengan sektor tersebut yang pasti menjanjikan pendapatan tinggi.

No comments