Lelaki Di Bakar Hidup-Hidup Setelah Keluar Dari Masjid.

Lelaki Di Bakar Hidup-Hidup Setelah Keluar Dari Masjid.



Sadis !! Mengerikan apabila sekumpulan penduduk kampung bertindak secara membabi buta hingga membakar hidup-hidup seorang lelaki.

Kejadian yang tular di media itu berlaku di Jawa Barat Indonesia dimana seorang lelaki yang berusia 30 an telah di pukul dan di bakar hidup-hidup.



Dia di katakan mencuri amplifier sebuah masjid yang di singgahinya untuk bersolat.

Laporan awal kejadian, beberapa orang melihat mangsa mengusung sebuah amplifier keluar dari masjid setelah selesai solat.

Mereka bertindak mengejar mangsa hingga ke Kampung Desa Bakti. Di situ dia di pukul tanpa sempat mempertahankan dirinya dan membuat penjelasan.

Mangsa dipukul teruk hingga ada yang memberi cadangan dianya di bakar. Lantas ada seseorang yang mengambil minyak tanah lalu mencurahkan ke atas. mangsa lalu di bakar.

Sangat kasihan. Mangsa rupa-rupanya adalah seorang pembaiki alat elektronik dan amplifier yang di usung itu adalah miliknya

Oleh kerana berhenti solat dan risau kehilangan barangnya, dia membawa masuk ke dalam. Bila. keluar membawa amplifier itu, sekumpulan penduduk yang nampak. menyangka dia mencuri kepunyaan masjid tersebut.

Siasatan awal dapati tiada kehilangan amplifier di masjid teesebut.

Keluarga mangsa, yang miskin redha dengan apa yang berlaku.

Pihak polis di sana sedang giat mengesan beberapa orang yang terlibat.

No comments