10 FOTO Bila Wanita Transform Menjadi Lelaki Kacak Dan Sado!!

10 FOTO Bila Wanita Transform Menjadi Lelaki Kacak Dan Sado!!

Seringkali kita mendengar lelaki menukar menjadi perempuan. Tetapi apabila wanita bertukar menjadi lelaki, itu mungkin lain macam bunyi nya. Kecuali wanita menjadi ala² pengkid, tetapi menjadi lelaki kacak sangat jarang kita dengar.

Berhabis wang beribu ringgit semata² ingin menukar jantina. Mungkin ini dipengaruhi oleh sifat berlainan jantina dalam diri ataupun mengikut trend semasa.

Seorang lelaki, Jaimie Wilson mempunyai penampilan diri yang maskulin, bermata biru dan juga tubuh badan yang sado. Tiada sangka beliau adalah seorang wanita.

Pada tahun 2015 Wilson telah mengubah hidupnya dengan menukar dari seorang wanita kepada seorang lelaki. Ini mengakibatkan semua ahli keluarga beliau menjauhkan diri.

Awalnya saya takut tampil sebagai transgender kerana saya tidak memberikan ‘tanda-tanda’, seperti yang dikatakan orang,” tulisnya di laman Instagram beliau.


Beliau mengambil masa selama 2 tahun menjalani rawatan testosteron dan menjalani latihan keras di gym. Beruisa 21 tahun, Wilson kini menjadi seorang lelaki yang maskulin, badan berotot dan tidak kelihatan seperti seorang wanita.



Beliau berasa amat berpuas hati dan berbangga dengan usaha gigih beliau selama ini.

No comments