"Saya Tidak Pernah Di Sentuh" - Luahan Isteri Kesepian



Zahirnya kawan dan orang sekeling melihat kebahagian terpancar dalam hubungan kami suami isteri. Namun di sebaliknya, setelah bertahun bersama, saya masih gagal mengesan kelaianan tentang diri suami ini.

Di sebalik senyuman mesra antara kami, akhirnya terpaksa di luahkan juga permasalahan hingga keputusannya kami bercerai.

Saya dan suami telah hidup bersama setahun lebih. Sebelum itu dalam tempoh perkenalan , kami memang bercinta dan akhirnya membawa ke gerbang perkahwinan.

Namun, setelah bersama, saya sabagai isteri kecewa kerana tidak mendapat hak yang sepatutnya.

Dari segi zahir memang tidak mendatangkan masalah, cuma dari segi batin memang mengecewakan.

Setelah enam bulan berkahwin, sekalipun saya tidak di sentuh ! Alasan kesibukan kerja yang sering di berikan suami.

Setahun lebih menjalani kehidupan sebagai suami isteri namun dalam kepura-puraan.

Saya nekad untuk membetulkan keadaan dengan mengajaknya berubat samada moden atau tradisional. Namum respon. negatif daripadanya malahan selepas itu suami sering pulang lewat dengan alasan kerja lebih masa.

Malahan lebih teruk apabila kerap memberikan alasan berkhusus di luar untuk tidak pulang ke rumah.

Saya rasakan semuanya makin mengarut.Nekad ! Berjumpa pegawai agama dan akhirnya kami bercerai.

Semua terbongkar apabila suami mengakui meminati kaum sejenis !


No comments