Isteri Aliff Syukri Pula Dedah Perangai Maid Mereka.



Baru-baru ini, Dato Aliff Syukri mendedahkan video dia telah menangkap pembantu rumah mereka berbuat jahat dengan mencuri duit dan barangan peribadi dia dan isterinya.

Walaupun begitu, pada awalnya Dato Aliff tidak membaws perkars itu ke pihak berkuasa.



Namun video semalam menyaksikan beliau benar-benar marah apabila mendapati pembantu rumahnya bersetongkol dengan penjenayah di luar sana.

Berikut pendedahan isteri beliau tentang perangai pembantu rumah mereka yang terdedah !

shahidadherbs
Pembantu rumah buat hal...mcm2 dugaan nak raya ni...dengan bawa masuk laki kat rumah time kita x ada siap bermalam buat maksiat pula dalam rumah kita...curi duit ntah berapa kali siap dibahagi 3 org....
.
Belum lagi kes rumah sepah x kemas..siang2 tidur...anak2 semua saya bawa ke ofis ptg baru blk rumah...makan semeja,apa kita makan itulah dia makan...sampai baju dalam pun saya belikan...tapi masih ada hati buat jahat..
.
Sebenarnya saya bersyukur sangat dalam bulan puasa ni Allah tunjuk siapa mereka...satu2 perbuatan keji mereka terus bongkar yg memakan diri sendiri....Syukur Allah makbulkan doa saya setiap hari jauhkan saya dari mereka yg berniat tidak baik terhadap keluarga saya..,tidak sampai bila2 pun saya terpedaya dengan lakonan mereka...
.
Pada yg ada maid hati2 juga sbb kbanyakan maid dekat malaysia ni adalah recycle maid,lari lepas tu agen hantar ke rumah lain pula😊

No comments