Respon Erra Fazira Bila Shahir Ingin Segera Menikahinya.



Baru-baru ini melalui ruangan di portal hiburan , Shahir yang nitizen sedia maklum di kaitkan dengan Erra Fazira memberitahu di telah bersedia mengambil Erra sebagai isterinya.

Walaupun begitu, Shahir di fahamkan akan menyerahkan perkara itu kepada kedua ibu bapanya.

Nitizen rata-rata mendoakan agar perjalanan keduanya di permudahkan.

Namun selang beberapa hari Erra tampil mengeluarkan kenyataannya.

" Dalam fasa sekarang, saya lebih bersikap terbuka dan senang dengan mengambil keputusan just go with the flow. 

"Sebab bagi saya, soal jodoh adalah urusanNya. Kalau nak tunggu jodoh datang bergolek, kita pun tak tahu bila"

"macam apa yang saya cakap tadi, itu bukan urusan kita. Saya hanya katakan sekarang, saya tidak mencari. Saya cuma fokus pada apa yang saya buat sekarang. Jika ada jodoh, adalah. Saya positif sahaja. "

No comments